Klachten

Klachtenprocedure

Bij DakenGevelGarant streven we naar de hoogste klanttevredenheid. Mocht je onverhoopt een klacht hebben over onze dienstverlening, dan horen we dat graag. We zullen er alles aan doen om je klacht snel en naar tevredenheid op te lossen.

Hoe kun je een klacht indienen?

Je kunt je klacht indienen via de volgende manieren:

  • E-mail: Stuur een e-mail naar info@dakengevelgarant.nl met een beschrijving van je klacht.
  • Telefoon: Bel ons op 085-0045434 of 06-22872479 en vraag naar onze klachtenafdeling.
  • Post: Stuur je klacht per post naar [Adres van het bedrijf].

Wij streven ernaar om binnen 5 werkdagen op je klacht te reageren.

Contactgegevens

DakenGevelGarant
Telefoonnummer: 085-0045434, 06-22872479
E-mailadres: info@dakengevelgarant.nl

Klachten formulier

Naam(Vereist)
Laat ons weten wat je bezighoudt. Heb je een vraag voor ons? Stel hem gerust.
Scroll naar boven